MIJN GEHEIM – NAOMI’S HEALTHY LIFESTYLE

ANABOLEN-KONING.NL Blog, Voeding MIJN GEHEIM – NAOMI’S HEALTHY LIFESTYLE
cheat day

Blog Voeding

MIJN GEHEIM – NAOMI’S HEALTHY LIFESTYLE

Posted By anabolen koning

Ik ben bereid om mijn geheim van een gezonde levensstijl te delen cheat day, die eigenlijk heel simpel is. Dit is het juiste dieet, lichaamsbeweging en een goede stemming. Stel je jezelf de vraag, wat is de juiste voeding? Waarschijnlijk, ja !!! En ieder van jullie heeft het herhaaldelijk gedaan. Dankzij de media, televisie en internet is er een wereldwijde stroom van informatie, waarin het heel moeilijk is om te begrijpen. En als we naar een levensmiddelenwinkel gaan, is het heel moeilijk voor ons om de juiste beslissing te nemen bij het zien van een overvloed aan verschillende producten. Laten we het samen proberen. Immers, het genie is simpel!

Alle deskundigen herhalen met eenparigheid dat, om goed te eten, het nodig is om vet, gebakken, bloem en zoet uit het dagelijkse dieet te uitsluiten, waarmee ik het helemaal eens ben. Maar er is een alternatief waarover ik nu praat. Al 15 jaar werk ik als senior fitnesstrainer op een correctie van voeding van onze klanten, tot de conclusie dat het nodig is de schadelijke te vervangen door de nuttige. Dat is:

  • – dierlijke vetten voor plantaardige vetten
  • – Geroosterd op gekookt, gestoofd en gebakken
  • – Bakkerijproducten die meel en gist bevatten op volkoren ongezuurd brood
  • – Zoete taarten en taarten voor volle korrels zonder gist, fruit en gedroogde vruchten.

Mijn geheim: Cheat days!

cheat mealHet onderwerp van gezondheid uit de kindertijd was heel dichtbij mij, omdat mijn ouders dokters zijn. Ze hebben in mij een liefde voor actieve rust geïntroduceerd, en ik was nooit een verblijf in huis cheat day. Ik erken dat ik in mijn schooljaren zo’n propaganda van een gezonde levensstijl als nu niet had en ik zou niet zeggen dat ik interesse had in bepaalde sporten voedingswaarde. Maar al enige tijd is alles veranderd.

Ik heb het ritme van het leven veranderd, enkele prioriteiten. Ik werd meer aandachtig voor wat ik eet en hoeveel tijd ik aan de beweging geeft. Ik heb nog nooit diëten gehouden, omdat het geheim heel simpel is: een gezond dieet en een actieve levensstijl.

Het regime is erg moeilijk te volgen, rekening houdend met de specifieke kenmerken van mijn beroep. Deze nachtvluchten, ondervoeding en nedosyp … Maar ik probeer alles geleidelijk aan te zetten.

Ik heb nooit gerookt, en er was geen verlangen cheat day. Naar alcohol ben ik negatief. Soms kan ik iets veroorloven die niet erg nuttig is in voedsel, maar daarna regelt ik de losse dagen. Ik probeer de ochtend in de ochtend aan pap te wennen en te joggen.

Ik kan me nauwelijks een benaderende vertegenwoordiger van een actieve levensstijl noemen, maar ik streef ernaar zover ik kan.

Tips:

cheat day1. Om een ​​actieve manier van leven te leiden en sport in te gaan. Morning oefening, joggen in het park, danslessen, aerobics, krachttraining – die allemaal bijdragen aan de versterking van het immuunsysteem, het verbeteren van de stressbestendigheid en uithoudingsvermogen van het lichaam, gewicht te verliezen en vertrouwen. Tegelijkertijd ter wille van de gezondheid, genoeg lichamelijke training voor slechts 30 minuten per dag. Wat u precies wilt doen hangt af van uw wens en mogelijkheden. U kunt zelfs beginnen met wandelen in het park.

2. Volg een rationeel dieet. Streng diëten en overvloedige feesten vertrekken in het vroegere leven. Een gezonde persoon beperkt zich niet tot voeding cheat day, maar doet de maag ook niet meer met meer voedsel. Voedsel moet het lichaam voorzien van alles wat nodig is en aan de behoeften van de persoon voldoet. De basisregels van rationele voeding zijn: meer groenten en fruit, minder vet en zoet, voorkeur – natuurlijke en milieuvriendelijke producten. Bovendien moeten porties eten klein zijn, en maaltijden – vaak.

3. Organiseer de juiste modus van de dag en een volle slaap. Om een ​​actief leven te leiden, moet je lichaam kracht kunnen herstellen. Daarom is een volwaardige gezonde slaap een van de belangrijkste voorwaarden voor een goede gezondheid. Slaap en wakker worden op hetzelfde moment en slaap voor minstens 6-7 uur.

4. Weigeren slechte gewoontes. Het is geen geheim dat roken en alcohol de levensverwachting verkorten en geen van ons versieren. Zorg daarom voor alle krachten om deze “parasieten” te bestrijden om alle voordelen van vrij van slechte gewoonten van het leven volledig te kunnen ervaren.

5. Versterk immuniteit. Quenching met een contrastdouche versterkt de gezondheid niet alleen, maar trekt ook schepen, het autonome zenuwstelsel en verhoogt de algemene vitaliteit. En tenslotte: vergeet niet dat de psychologische staat ook grote gevolgen heeft voor de volksgezondheid. Leer daarom om stress te weerstaan, zo vaak mogelijk te lachen, positief te denken en creativiteit aan te gaan. Voor positieve waarneming cheat day, probeer de communicatie met onaangename mensen te verminderen, de relaxtechniek te beheersen en plezier te vinden in de kleinste kleinigheden. Geniet van het weer, luister naar aangename muziek, lees interessante artikelen van onze sectie en wees gelukkig. Begin vandaag een gezonde levensstijl leiden!

Tagged ,

Written by anabolen koning